Työterveys Aalto Oy

Tuotamme ja kehitämme työterveyspalveluja ja niitä tukevia työhyvinvointipalveluja julkisen sektorin asiakkaille kuudessa toimipisteessä Keski-Suomessa.

Toimintamme perustuu luotettavaan työterveyskumppanuuteen. Ammattitaitoinen henkilöstömme huolehtii yhdessä työnantajan kanssa työntekijöiden työhyvinvoinnista, työn sujumisesta ja jokaisen työntekijän työkunnosta. Autamme yhdessä työnantajan kanssa suunnitellulla toiminnalla ylläpitämään työntekijöiden terveyttä sekä hyvää toiminta- ja työkykyä, samalla tuemme yrityksen/yhteisön menestystä ja hyvinvointia.

Työ vaikuttaa terveyteemme ja terveys työhömme, niinpä hyvinvoinnillamme on suora vaikutus työmme tehokkuuteen. Me Työterveys Aallon  asiantuntijat autamme sekä työntekijöitä, että työyhteisöjä työhyvinvointiin liittyvissä asioissa. Työterveyshuollon tarkoitus on edistää turvallista työn tekemistä, terveellisiä työoloja, sekä ehkäistä sairauksia ja tapaturmia. Paras lopputulos syntyy työnantajan, työntekijöiden ja työterveyshuollon tiiviistä yhteistyöstä.

 

Meille on myönnetty Avainlippu

Olemme mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä palvelumme taustalla.

 

- Lähdimme mukaan kampanjaan, koska olemme täysin kotimainen, paikallinen ja luotettava työterveyskumppani yrityksille ja yhteisöille. Yrityksellemme tämä merkitsee sitä, että voimme viestiä näkyvämmin vahvuuksistamme tämän kampanjan avulla. Työterveyshuollon palveluillemme on myönnetty Avainlippu osoituksena Suomessa tuotetusta ja Suomessa työllistävästä palvelusta, toimitusjohtaja Irja Korhonen kommentoi. 

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää palvelulle, joka on tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki palveluun kohdistuvat kustannukset. Palvelu-Avainlippua hakemvalla yrityksellä on oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa. 
Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon. 

- Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaiseista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suusin osa (71 % on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti. Kampanjan verkkosivuilta löydät lisämateriaalia kampanjaan liittyen www.avainlippu.fi


Onhan siinä Avainlippu -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten yhteinen kolmivuotinen kampanja. Kampanjan tehtävänä on lisätä Avainlippu-alkuperämerkin tunnettuutta ja vaikutusta ostopäätöksiin.

 

Lisätietoa kampanjasta sekä: 

Irja Korhonen, toimitusjohtaja Työterveys Aalto Oy p. 050 576 0641, irja.korhonen@jkl.fi

Merja Mantila, projektipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 330 3640, merja.mantila@suomalainentyo.fi

Laatujärjestelmämme on sertifioitu

Laatujärjestelmämme täyttää ISO 9001:2015 standardin vaatimukset ja sertifikaatti kattaa koko organisaatiomme työterveyspalvelut. Se tarkoittaa sitä, että koko henkilöstömme on sitoutunut jatkuvasti kehittämään toimintaamme siten, että palvelumme täyttää tiukimmatkin laatukriteerit. 

Työterveys Aalto Oy

Hannikaisenkatu 11-13

40100 Jyväskylä

www.tyoterveysaalto.fi

Puhelin 014-266 0111

sähköposti: etunimi.sukunimi@jkl.fi

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram